Totalt antall sidevisninger

søndag 1. mai 2011

SLITEN! For en helg det har vært. Narvikfjellet Helt Rått, en herlig festival med masse bra musikk! Litt overraskende at jeg i dag sitter igjen med følelsen av at selve høydepunktet var da E-Type tok helt av på scenen.
Gamle gode slagere i en rocket stil, med flammeshow og deilige jenter i koret! DDE og Karpe Diem leverte selvfølgelig også varene på fredag. Bjarne Brøndbo endte som alltid opp med å hoppe rundt i bar overkropp, og jeg må si han så mye bedre ut nå en sist jeg så han. Husker jeg ikke helt feil var det julekonsert på Steinkjer for noen år tilbake, og da lignet han på en gravid marsipangris der han hoppet rundt i nisselua. Den store skuffelsen var nok kanskje Joddski og Vinnie and the vagabonds. Vil berømme guttene i kjøttbilen på utsiden, har aldri smakt så god fylleburger som i går.

Når det gjelder skjegg sparingen går det meget bra, fikk en masse gode tilbakemeldinger om bloggen min i helgen. Og det varmer så klart i en skjeggete manns hjerte. Noen er selvfølgelig litt skeptisk til konseptet, men slik er det i dagens verden. Du møter motgang bak vært gatehjørne. Jeg har i de siste dagene fått en del tips, og jeg har valgt å følge et par av dem. Tran og masse karbohydrater skal vist være meget bra for hårveksten. Så nå har jeg gått til innkjøp av en flaske tran, og dietten består av mest mulig karbohydrater. Dette fører jo til at jeg nå helst burde ta en løpetur hver kveld for å ikke ende opp som en skjeggete fettklump. Men det er jo en positiv ting med tanke på å komme i litt bedre form til sommeren. Til slutt i dag vil jeg få takke Stian nachspiel-kongen for i går, å si at bildet av nachspiel kjøleskapet ditt kommer på bloggen i morgen! Fantastisk kjøleskap=)
Også vil jeg takke min herlige bestemor for barnepass i helgen, uten deg hadde jeg vært i mye bedre form i dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar