Totalt antall sidevisninger

tirsdag 5. juli 2011

Tirsdag.





I dag vil jeg ta frem en av mine barndomshelter, Carlos Ray Chuck Norris. Kjent som Walker Texas Ranger. En av de store skjeggheltene, og en legende blandt vitsemakerne. Ja for dere har vel alle hørt en eller flere vitser om denne karen.


Chuck Norris blir ikke eldre, hvert år er bare enda et år i hans eksistens.


Det tar Chuck Norris bare 20 minutter å se "60 minutes".


Jesus kan gå på vann, men Chuck Noris kan svømme på land.


Når busemannen legger seg, sjekker han skapet for Chuck Norris.


Bill Gates lever i konstant frykt for at Chuck Norris pc skal kræsje.



Jeg kunne fortsatt i det uendelige...



I dag har jeg som i går kastet bort tiden med å jobbe overtid. Mye skal gjøres før sommerferien, så da er det bare å trø til. Må innrømme at det er lite motiverende å stå inne å pusse sparklede gipsvegger så støvet spruter, når sola skinner ute. Blir ikke bedre når man kjører igjennom byen for å hente et eller annet man skulle huske på kontoret, og det første man ser er en hel flokk mennesker som sitter ute på friluften og drikker øl. Si meg, er det ingen som jobber lengre?! Hvordan skal værden gå rundt hvis alle bare sitter ute å drikker øl?! Tenker derer ikke på oss stakkars sjelene som jobber og sliter for å få råd til smør på brødskiva? Dere kunne i det minste satt dere inne, slik at vi slapp slik tortur! Men nå er det bare et par dager til fellesferien starter, da skal jeg jobbe enda en uke til forså å ta ferie. Da er det min tur til å sitte på rumpa å hive innpå halvliter etter halvliter og le høyt av de stakkarene som må jobbe og slite. Men med min flaks er vel sola borte når ferien starter, men ute skal jeg sitte uansett og øla smaker nok like godt i regnvær som i sola!


Jeg hadde egentlig tenkt å ta en spontan tur til Træna festivalen i helgen, men siden vi har så mye å gjøre på jobb klarte jeg ikke å få kabalen til å gå opp. Men lurte meg til fri på Fredagen, så som plaster på såret drar jeg og en niboR opp til Lakselv på Midnattrock-festival. Der får vi oppleve storheter som Raga Rockers, Backstreet Girls, Status Que, Oslo S, Stella Mwang...et eller annet. Og mange flere! Skal få tatt litt skjeggbilder slik at jeg kan oppdatere dere om turen når jeg returnerer på Søndag. Om jeg er like hel etter ei helg oppi Finnmark er vel heller uvist. Den som lever får se;)



Ha en solfylt Tirsdagskveld;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar