Totalt antall sidevisninger

onsdag 13. juli 2011


Onsdag.


Vil du date min spreke bestemor?




Her er min spreke bestemor, hun er 67 år gammel og sprek som ei sild!
Hun liker å gå turer i skog og mark, tar seg gjerne en harry-tur til Sverige for å kjøpe litt kjøtt og ost. Er du en danseglad herremann sier hun aldri nei til en svingom på dansegulvet. Hun er flink å lage mat, du går aldri sulten ut av huset.
Som alle andre litt eldre er hun tidlig oppe om morgenen, og ikke så veldig sent i seng. Hun har et godt humør, og liker å sitte å strikke lester på kveldene. Så du vil garantert ikke fryse på beina med denne dama!

Min bestefar gikk bort for en tid tilbake, så nå er hun alene i et stort hus i Kjeldebotn. Jeg har ofte fortalt henne at hun må finne seg en kavaler som hun kan ha fine stunder med, men hun har ikke fått fingeren ut enda. Så derfor gir jeg henne herved et lite spark i baken med denne lille kontakt annonsen! Føler at jeg tar på meg Katrine Moholt`s rolle i Jakten på Kjærligheten.

Vil du vite mere om dama er det bare å sende henne en melding på Facebook (Alvilde Grønnli) , eller sende henne en litt romantisk tekstmelding. Ingen vits å begynne med noe poking, for hun er ikke så inne i Facebook verdenen.




1 kommentar:

  1. Juhuuuuuuu :)
    Kan skrive under på alt hær :)
    Tante har bla. værdens bæste
    læfse - nammis :))))

    SvarSlett