Totalt antall sidevisninger

mandag 20. juni 2011

Dagens inlegg starter med en trist sak. Jackass kjekkas Ryan Dunn omkom i en bilulykke natt til i dag. Er ikke mange dagene siden jeg så Jackass 3, og da ble jeg helt bergtatt over skjegget Ryan hadde anlagt. Jackass gjengen blir ikke den samme uten den skjeggete tullebukken! Hvil i Fred!

Dagen i dag har vært helt for jevlig. I helgen kjørte vi firmafest på hytta til sjefen i Gratangen.
En helg fylt med grilling, sol, øl , nakenbading og vannski! Lørdagen helte vi innpå noen øl til frokost før vi kom oss ut i sola igjen. Onkel Jon fikk seg en halv flaske Jagermaister til frokost, så han var fin i formen før klokken var slått 12. Vi andre kjørte litt båt og vannski, jaktet måse med luftgevær og nøt det herlige været. På kvelden kastet vi loss og tok båten inn til Lavangen der vi fikk med oss en masse god musikk! Og hvis det er noen av dere som ikke har hørt om bandet rolffa, burde dere sjekke dem ut på Spotify! Kanon musikk.
Vi fikk også gleden av å høre TNT og Slade, de rocket vilt! Sjefen måtte pent ta på seg tøfflene og kjøre hjem utpå kvelden, da han egentlig hadde lovet å komme hjem Lørdag formiddag. Da ble jeg selv og onkel Jon igjen i Lavangen, for vi måtte vel alltids komme oss tilbake til Gratangen ved egen maskin. Men vi gled godt inn i gjengen i Lavangen, han ikledd Samelue, og jeg med redningsvest, støvler og skipperlue på kom vi i kontakt med en masse andre raringer. Da konsertene var over tok vi turen ned til båtbrygga hvor festen fortsatte i en båt stor som et fjell. Og vi begynte gradvis å bli litt bekymret for hvordan vi skulle komme oss hjem. Da jeg stod å tissa i storhavet ( lensa sjarken som vi sier i båtmiljøet.) kom plutselig Jon ropende. Han hadde funnet en båt som vi skulle sitte på med. Jeg lensa ferdig sjarken, og da jeg snudde meg så jeg min kamerat sittende i en båt som gikk ut fra plassen sin. Jaja tenkte jeg, her er det bare å hoppe! Så jeg tok fart og hoppet som den sprekeste kenguru, fikk klamret meg bak i båten og dratt meg oppi. Våt og jævlig, men ikke forlatt! Da hadde Jon ordnet oss skyss med en gjeng fra Narvik som også var på konsert. Jeg satt bak i båten og regnet med at vi var på tur til Gratangen, men neida. Det endte opp med at vi ble liggende på hver sin sofa i stua deres. Vi ble mottatt med latter, og en utrolig gjestfrihet. Grillmat til kvelds, med en maispure jeg aldri har smakt maken til. Søndagen våknet vi med tidenes fylleangst, og vi skjønte fort at vi var langt fra Gratangen. Men alt ordnet seg til slutt og Søndagskveld var vi tilbake i Narvik, like hele men med en hodepine som kunne tatt livet av ti mann. Så derfor har jeg hatt tidenes dårligste dag i dag. Men morsomt var det;) Jeg har selvfølgelig tatt en masse bilder fra helgen også, så imorgen skal jeg legge inn alt og kjøre en bildemontasje med alle bilder jeg har lovet dere kjære lesere.

I natt hadde jeg et forferdelig mareritt! Jeg drømte at jeg hadde barbert bort alt skjegget, og at en hel folkemengde hadde troppet opp utfor huset med plakater og rop. Rene lynsjestemningen, jeg måtte vise meg i skamm, og alle lo og hånet meg. Jeg kan ikke beskrive hvor glad jeg var for å se det trøtte, skjeggete trynet mitt i speilet da jeg kom meg opp i dag! I kveld skal jeg komme meg på fotballtrening, har ikke vært i aktivitet på noen uker nå, og merker at øl magen har vokst en del. Ja, jeg kan bare konstantere at sommerkroppen ikke kom i sommer heller. Når skal man lære?! Jaja, da har man et helt år til neste gang;)

Ha en fortsatt fin dag, og Heia Mjølner!

minner dere alle på Kjeldebotndagene neste helg, det blir kanon!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar