Totalt antall sidevisninger

søndag 3. juli 2011

Først i dag kommer noen bilder fra Kjeldebotn Grand Prix der jeg og to kamerater deltok under Kjeldebotn dagene i år.

Dette kan se ut som tre tvilsomme karer på blomstertur, men jeg kan berolige dere med at blomstene skulle brukes i "showet" vårt.

Etterhvert oppdaget vi at blomsterplukking egentlig var ganske gøy! Noen av de andre voksne mannfolkene som deltok gjorde jo selvfølgelig litt narr av oss.

Der er jeg på plass i bilen som ble konstruert i fylla, og bygd dagen etter.

Regor og Nibor har kommet seg i lasteplanet, og vi er klar for å ofre livet!
Røde Kors og alt av ambulansepersonell som kunne oppspores ble tilkalt og vi var klar til å sette utfor.
Hell on wheels ruller nedover i en sinnsyk fart, et utrolig kick!
Så langt holder bilen sammen og farten øker betraktelig!

Hell on wheels holder hele turen, og vi kommer gjennom løpet med livet i behold. Stakk av med prisen for Best Show!

Knarf var en av mannfolkene som lo høyt da vi stod i enga og plukket blomster. Etter å ha sett dette bildet kan man vel si at den som ler sist ler best!=)


Har vært en rolig Søndag i dag. Men til min store glede fikk vi sparke i gang sommervolleyball i Kjeldebotn. Kunne ikke bare sitte på rumpa i fin været!
En arbeidsuke til så er det ferie, og jeg må innrømme at det skal bli deilig å koble av litt fra arbeid og mas. Ferien i år blir en roadtrip for å besøke familie i Trøndelag og min far som bor i Telemark! Er litt spent på hva slekta synes om mitt rungende skjegg. Noe av det morsomste jeg vet er å møte kjente som ikke i det hele tatt har hørt om bloggen, de lurer på hva i all verden jeg holder på med. Hadde forresten et grusomt mareritt i natt, drømte at Jonte hadde barbert av meg skjegget i halve ansiktet. Var helt svett da jeg våknet! Nå har det vært noen slike mareritt i det siste, og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort om det hadde skjedd noe. Skjegget er liksom blitt en del av meg nå, og jeg kan ikke forestille meg hvordan det skulle vært uten. Det som er litt skremmende er at jeg faktisk trives med det nå, tross ulempene. Hva skjer når året er omme? Skal jeg da bare fjerne livsverket mitt? Heldigvis ikke noe jeg trenger å tenke på nå med ti måneder igjen å spare.

I starten av helgen satte jeg med følelsen av at jeg går glipp av alt som skjer i helgen, noen dro til Lofoten for å surfe, noen til Kiruna for å drikke seg sørpe fulle og kanskje harve over noe de angrer på idag. Mens jeg tok ei rolig helg etter litt for mange helger med øl og fest! Men da er det fint med Søndager, for mens alle de som har ranglet i helgen sitter å er skikkelig dårlige og angrer på alt det dumme de har gjort. Kan jeg helt frisk og rask hoppe opp av senga, uten fylleangst og dundrende hodepine. Hærlig! Og det kommer flere helger med festival og fyll, det er nok av dem om sommeren!;=)

Ha en fortsatt kjip Søndag alle dere som ligger på sofan med fylleangst og hodepine!=)







2 kommentarer: