Totalt antall sidevisninger

mandag 4. juli 2011

Mandag.




En liten gladnyhet fra VG.





Gi meg en Norsk mann med skjegg



Den amerikanske popkometen Ke$ha elsker store, lubne menn med skjegg. Det satser hun på at Norge kan levere. Tirsdag kommer hun til Norge for å spille på sentrum scene, som et av uendelig mange stopp på turneen som har pågått helt siden Februar og varer til Oktober.

-Jeg prøver å finne nye gutter i hver by, proklamerer hun på spørsmål om hun fortsatt er singel. Favoritttypen beskrives som en tykkfallen mann, med bamseskjegg eller trailerbart. Gjerne også hockeysveis. Jeg elsker det. Og jeg liker vikingutseendet,hinter hun.




Vel Ke$ha, det er bare en ting og si....



Her er din skjeggete viking!









I dag ønsker jeg å komme med litt skryt til Rema 1000 oppi fjellet. I min jobb som snekker hender det ofte jeg tar turen innom Rema 1000 for å kjøpe meg et skolebrød til ni kaffen, trøtt og jævlig subber jeg inn butikkgulvet der. Plutselig spretter det frem en livlig kar, som smiler og sier "go mårn,snekker Andersen". Det er selvfølgelig sjefen på Rema 1000 i fjellet. Jeg vet ikke helt hva han heter, men han kan minne litt om Autofil Larssen både i utseendet og væremåte. Makan til morgenglad mann har jeg aldri møtt. Alltid et smil, og et humør som smitter over på selv den gretneste gamle gubbe.


Så er du sur en morgen og alt går galt, ta turen innom Rema tusen, det gjør susen!



Til slutt i dag har jeg laget et lite dikt om Skjegg, jeg kaller det...


SKJEGG!


En mann med hode som et egg,


ønsket seg så inderlig skjegg.


Han følte seg naken,


så ut som baken


til en gris


han var villig til å betale enhver pris


for å få sitt ønskede skjegg.


Ja,mannen med hodet som et egg


ble kledd naken,


barbert i baken


og plutselig hadde han skjegg!



Takk!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar