Totalt antall sidevisninger

tirsdag 3. mai 2011

Hei igjen!=) Skjegget vokser og spirer. Jeg må bare på det sterkeste beklage at jeg ikke har fått lagt ut noen bilder enda. Har tatt en del bilder underveis i sparingen, men grunnet alt for dårlig telefon evt. alt for liten teknisk innsikt har jeg ikke fått lagt dem ut på bloggen enda. Nå er skjegget blitt såpass langt at det får en liten form for morgensveis akkurat som håret på hodet,hver morgen jeg hopper opp av køya. Jeg føler at jeg nå er i den fasen hvor jeg ser sluskete og ustelt ut, jeg satser på at skjegget blomstrer innen kort tid og bli fyldig og flott! For å kompansere for manglende bilder legger jeg med noen bilder av andre kjekke karer med skjegg. Enjoy!=D














Litt Spennende fakta om skjegg!

Ordet skjegg er norrønt og betyr "noe som stikker frem"

Mørke menn har som oftest mørkt skjegg, mens lyse menn som regel har rødt skjegg.

I de fleste folkeslag er skjegg et tegn på manndomskraft, men i senere tid har faktisk slipset tatt over som tegn på maskulinitet og makt.

Det lengste skjegget kan ha tilhøyrt norsk amerikanaren Hans N. Langseth som døydde i USA i 1927. Skjegget hans var 5,33 meter langt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar