Totalt antall sidevisninger

torsdag 5. mai 2011

De første bildebevisene!

Etter et par kvelder med trøbbel for å få lagt bilder fra mobilen (som for øvrig er fra krigens dager.) over til pcn, har jeg endelig funnet en nødløsning. Fikk låne kamera fra jobben og tok et bilde idag etter endt arbeidsdag. Jeg får bare beklage at jeg ser litt sluskete ut, forfengelighet på jobb har aldri vært min greie. Først legger jeg ut et bilde fra tiden før skjegg. I og med at jeg ikke hadde noen særlig bra nærbilder av meg selv fra den siste tida, måtte jeg ta et dykk i arkivet for å finne et. Så dette bildet er et år gammelt, men jeg har nok ikke forandret meg så fælt på et år. Velbekomme!



                                          Bilde 1: En ung og nybarbert kar med smil om leppene.




                                                    Bilde 2: En sliten, skjeggete arbeidslusk etter endt arbeidsdag,

Når jeg får i orden den andre telefonen min igjen kommer det flere godbiter jeg har tatt underveis.
Dere får nøye dere med disse intill videre.


#Hvorfor kvinner ikke har skjegg? De hadde ikke klart å holde kjeften igjen mens de barberte seg!#

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar