Totalt antall sidevisninger

mandag 9. mai 2011

Mandag 9. Mai.
Det slår meg brått at 17. Mai snart står for tur. Og jeg tenker at med dette skjegget jeg har spart opp til nå burde jeg kanskje gå for et litt utradisjonelt antrekk på nasjonaldagen. Jeg skal lete etter litt inspirasjon på nett, for å finne noe som kanskje vekker litt oppsikt. Hvis det er noen der ute med noen gode tips, er det bare å komme med det. Det vil bli en fin måte å reklamere for bloggen min på.

Men tilbake til dette rævskjegget, rett etter at blogginnlegget mitt i går ble publisert fikk jeg svar på facebooken. En gammel klassekamerat av meg som helst ville være anonym, skrev noe lignende som dette.
" Æ har så mye rævskjegg dær bake at det e et svart avlukke, mens skjeggveksten ser ut som en skabbræv på villspor i byen!"
 Dette bekrefter vel bare at rævskjegget til min store glede ikke har noe med skjeggveksten å gjøre. Godt å få dette bekreftet!

                                                            

Dagen i dag har egentlig vært en normal dag, ingen spesielle hendelser angående skjegget. Kan vel ikke forvente at man skal oppleve morsomme ting hver dag selv med skjegg. I det jeg sitter hær og skriver surfer jeg litt for å finne inspirasjon og plutselig kommer jeg over en side som skryter uhemmet over menn med skjegg. Det står overaskende mye positivt ved å la skjegget gro. Da jeg leser nedover blir smilet bare bredere og bredere. Og til slutt tenker jeg at dette skjegget mitt virkelig kommer til å bli en hit! Overskriften var stor og ruvende: SKJEGG ER DEN NYE DONGERIBUKSEN! La skjegget gro å bli en mann av din tid. For det viser seg at skjegg har blitt hva langt hår var på søttitallet. Eller hva dongeribuksen var da og nå: En måte å vise sin individualitet på — i flokkens trygge favn. Videre leser jeg at det er noe usexy ved en mann som tydelig anstrenger seg for å se bra ut, eller som manipulerer for mye med sin identitet. Det vil selv homser flest være enig i. Med skjegg kan du bevisst "bli ny", mens du gir inntrykk av å gi blaffen. Skjegget sier både: "Jeg står fritt til å endre meg" og "La meg være den jeg er." Som selveste Jan Thomas sier, "Skjegg er mannens Make-up" Det viser seg faktisk at mange kvinner/jenter synes det er noe sexy med en barsk mann med skjegg. Denne artikkelen får det til å varme skikkelig inni meg, er jeg i ferd med å bli et slags ustelt sexsymbol ved å spare skjegget. Vil det plutselig vise seg at damene kommer til å ligge langflate etter den rungende manken min? Har jeg tatt så feil i mine tanker om at skjegget kom til å gjøre meg til en ensom stakkar? Dette er spørsmål jeg ikke kommer til å få svar på i dag, men tiden fremover vil nok vise. Og jeg må ærlig talt si at dette gleder jeg meg mere til nå en noen gang.


  
                          Til slutt i dag avslutter jeg med et bilde av Dusty Hill og Bill Gibbons i ZZ Top.
                                   Disse to gutta har skjønt det, kvinner elsker skjegg!




      

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar