Totalt antall sidevisninger

onsdag 4. mai 2011

Dag 13

Ja så sitter jeg hær igjen, alene men ikke ensom. I det siste har jeg tilbragt en del kvelder på datamaskinen borte på jobben. Leiligheten jeg bor i er for tiden et kaos. Alt er under oppussing, og det tar mye lengre tid en forventet! Men jeg har bestemt meg for å ikke anskaffe internet og tv før jeg er kommet meg så på plass at jeg kan slappe av forran tvn med god samvittighet. Det eneste jeg har flyttet inn er senga jeg sover i. Følelsen av å ligge på en arbeidsplass har jeg nå vent meg til. Men særlig hjemmekoselig har jeg det ikke.
Derfor bruker jeg kveldene bortpå jobben, her har vi internet, kaffetrakter, kjøleskap med mat, ja egentlig alt man trenger for å trives! Egentlig skulle jeg bare ha fått meg en liten seng i hjørnet hær. Jeg har i dag som før fått en del hendvendelser om at jeg må legge ut bilder. Jeg har rett og slett ikke hatt tid i dag, og når jeg først satt meg ned for å gjøre det, ble jeg altfor fristet av siste episode Paradise Hotel. Men bildene er tatt, et for hver dag. Jeg skal få lagt de ut imorgen når jeg har anskaffet en ny datakabel. Til nå har jeg ikke merket de altfor store forskjellene fra et liv uten skjegg. Bortsett fra at mange ler når jeg forklarer hvorfor jeg ikke har barbert meg, er nok livet som vanlig. En litt skuffende følelse, men jeg er sikker på at det snur når skjegget får litt lengde! Har vært inne på tanken å anskaffe en slik drakt Jesus ofte er avbildet i, men det tar jeg når skjegget virkelig har kommet seg=) 4 juni drar jeg til Lisboa for å se Portugal-Norge. Da tenker jeg at å stunte litt med en turban og prøve å se ordentlig mistenksom ut kan bli et bra innslag til Bloggen. Dette skal jeg selfølgelig få filmet. Har hørt historier om en skjeggete mann som på fleip ba flyvertinnen om å få komme frem å snakke med Kapteinen under flyreisen. Han ble hvistnok sluppet av og hanket inn av politiet under en mellomlanding. Dette må da være noe jeg kan prøve! Til slutt i dag vil jeg minne dere alle på at Fredag er det Quizkveld på Kaia Cafe i Kjeldebotn! Dann ditt eget quizlag og møt opp. Selv er jeg med i outsider laget, Ungkarslaget! Lagsangen vår er den velkjente Too Far Gone sangen som går slik...

Det e hælg i bygda hainn har kommi i slaget.
Nydusja,vise muskla på badet.
Bæst i Test!
Hainn e kaptein på Ungkarslaget!

En Skjeggete Nattaklem til dere alle i Norges land!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar