Totalt antall sidevisninger

tirsdag 10. mai 2011


Med tanke på at jeg har vært alt for sløv med å legge ut bilder på bloggen har jeg
 i dag valgt å legge ut en liten spesiell bildemontasje.
Jeg gikk rundt i huset til min snille bestemor og fant en del litt morsomme ting jeg kunne bruke.
Jeg vil rette en stor takk til min kjære lillesøster som tok seg tid til å ta bildene.
(du fikk deg en god latter som betaling!)
Dagens innlegg med enda flere bilder kommer senere i dag!




Et skjerf og en morgenkåpe blir raskt et fint antrekk, der skjegget er prikken over i`en!









Her har jeg illustrert hvordan det kan se ut når en skjeggete mann sover.




                                                           Når en skjeggete mann våkner!




Mange barske actionhelter har skjegg, mulig jeg mangler et par timer på treningstudio
 i forhold til Rambo og gutta!





                       Et godt skjegg varmer godt en kald vinterdag, hovedgrunnen til at bildet ikke er tatt ute er at                                
                       bøndene i Kjeldebotn akkurat har spredd ku-dritt overalt. Det stinker vanvittig!
                       Bestemor sitter å røyker som en skorstein inne for å overdøve lukta!






                                       Et forsøk på litt tradisjonell morgenkåpe og turban dans!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar