Totalt antall sidevisninger

fredag 13. mai 2011

Jeg kan bare beklage til alle mine lesere som satt og ventet på at jeg skulle legge ut dagens innlegg i går. Blogger.com hadde tekniske problemer, og da går det utover den vanlige mann i gata som meg. Jeg prøvde desperat å ringe og sende mail til teknisk avdeling for å forklare at hele situasjonen var uakseptabel. De må da vel skjønne at dette rammer både mitt rykte som seriøs blogg forfatter og alle leserne som ikke får det de forventer. Jeg fikk verken svar på e-post eller tlf, men i dag var heldigvis problemet løst.
Nå har det seg slik at jeg hukommelse ikke er min sterkeste side, så for å være ærlig husker jeg ikke en dritt fra dagen i går. Ingen uvanlige skjegghendelser i allefall.

Dagen i dag har vært strålende. Knallsol og fint! Etter jobb dro jeg med meg min kjære lille jente til Amfi for å fikse ny bunad og joggesko. For å være ærlig hadde jeg glemt hvor ille det kunne være å dra på shopping. For det første er det 1000 grader inne på senteret. Man stresser seg mellom butikkene for å finne det man trenger. Og så skal klærne prøves på en unge som nettopp har trødd i seg sukker og ikke klarer å stå i ro i 5 sekunder. Når jeg endelig fant bunaden tenkte jeg at nå er det bare å betale og komme seg ut. Men da viser det seg at man faktisk må ha skjorte,strømpebukse, og sko i tillegg. Resultatet ble en flott bunad, en gjennomsvett pappa, og en drittlei unge som heller ville gå på lekebutikken! Så dro vi i bursdag til Leah`s søskenbarn, i og med at vi ikke hadde fått tid til å spise passet dette perfekt. Etter å ha trødd i seg en masse snitter og kake tok vi turen ut til Kjeldebotn for å slappe av i helgen. På Rema i Stor Ballangen møtte jeg på quizkongen Truls som alltid er like pratsom. Etter en halvtimes prat, spurte han meg om jeg skulle i bursdag i morgen. "hmmm" tenkte jeg. Og svarte  "nei, skal æ det?" Da kunne han nemlig fortelle meg at min egen bestemor fyller 67 år i morgen. Jeg fikk jo selfølgelig panikk, for noen gave hadde ikke jeg ordnet. Så da var det bare å finne noe på Rema! Så nå er vi klar til å feire bestemor i morgen,hipp hipp hurra!




Da ungen var lagt i kveld, satt jeg meg ned for å se på Gullruten, programmet der kjendiser blir hyllet for det de gjør på tvskjermen. Da jeg slo på tv`n var det tid for kåring av beste underholdningsprogram. Jeg husker ikke helt hvilke program som var
nominert, men det var mange gode program. Men da vinnerne ble kåret skrudde jeg tvert av! Hvordan i svarte kan man finne på å kåre programmet Ari og Per til beste underholding?! To småfulle drittsekker som reiser rundt å blærer seg forran tv kameraet! Skandale! Personlig tror jeg det er Mârtha som har tatt en prat med
et par engler,for å fikse på resultatet. Kanskje hun måtte en tur ned i pappas lommebok å fiske opp litt gryn.
Det eneste positive med dette var at en av de som kom frem på scenen sammen med disse ufyselige karene, hadde et
vannvittig bra skjegg!


    Kveldens beste skjegg!                             ----->                                                







  Da fjernsynet ble slukket fant jeg frem det nyeste nummeret av magasinet INARVIK. Sånn cirka midt i bladet dukket det opp en side kalt Bloggernes hjørne. Magasinet følger en del bloggere som skriver om mote og hva som er in i tiden og slikt. Dit skal min blogg tenkte jeg med en gang. Der kunne jeg ha skrevet litt om forskjellige skjegg-trender og hvilket skjegg som passer til hvilken anledning. Så dette er noe jeg skal fiske opp i til uka.

Til slutt har jeg en melding til alle i Stavanger. For jeg leste i går om han blotteren som gikk rundt i en park der og viste frem mere enn folk ville se. Det stod at han var mellom 20-30 år og hadde skjegg!
DET ER IKKE MEG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar