Totalt antall sidevisninger

onsdag 6. juli 2011

Onsdag.

I går tok jeg frem skjegghelten Chuck Norris, i dag vil jeg bringe en annen skjeggete helt frem i rampelyset. Kjenner dere igjen denne gamle mannen?




Ikke? Ta en titt på bildet nedenfor.









Helten har blitt gammel og grå. Men på dette bildet var han i sin beste alder.
Han het egentlig Carlo Pedersoli, men vi kjenner han som den slagkraftige Bud Spencer.
En stor Italiensk skuespiller og filmskaper. Dere viste nok kanskje ikke at han var en aktiv svømmer også en gang i tiden. Første Italiener som svømte 100 meter på under 1 minutt.
Vi husker han som partneren til den helsprø Terence Hill. Og han vil alltid bli husket for sin genuine måte å slå ned motstanderne på. Ikke noe fiks fakseri, et hardt og kontant slag i knollen!


Idag har jeg gjort en del forberedelser til Midnattrock festival. Jeg og niboR har egentlig aldri vært på noen store festivaler før, så vi kan vel kanskje kalle oss FestivalJomfruer.
Etter jobb dro jeg innom Europris for å finne festivaltelt, først så jeg ut en tremannstelt.
Men etter litt diskusjon med niboR gikk vi for et stort partytelt. Er det festival så er det festival. Jeg skulle teste det på plenen til min gamle bestemor i dag, og jeg må innrømme at generalprøven gikk til helvette. Vinden blåste både stenger og duk overende og etter en times tid ga jeg opp. Så det kan jo bli spennende å se om vi får teltet opp på festivalcampen i morgen. Imorgen er målet å rekke godbitene Madcon og Raga Rockers. Så etter jobb imorgen er det bare å gi full gass! Jeg tar med meg et par blogg t-skjorter for å promotere bloggen litt. Ellers vet jeg ikke helt hva man skal pakke med til festival. Det blir nok noen t-skjorter, en short, en bukse og støvler tenker jeg. Og selvfølgelig en truse eller to. (boksershorts, sluttet vel egentlig med truse i 10 årsalderen.)


Jeg kommer tilbake Søndagskveld med bilder og gode historier fra Festivalen=)

På gjensyn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar