Totalt antall sidevisninger

torsdag 2. juni 2011

Milde Moses!
Nå sitter jeg her å tripper for meg selv. Kofferten er pakket, og 2 av de tre viktige P-ene er med. For dere som ikke vet hva de viktige P-ene er så er det: Pass, Penger og Prevensjon. For min del er passet og pengene med, den der prevensjonen trengs vel neppe når man skal dele rom med en regoR fra Kjeldebotn. Om vi skulle finne på noe tull, blir det nå uansett ikke unger av det,haha=)
Klokken tikker, og snart er det tid for avreise Oslo. Beina rister, og hendene skjelver, hvorfor skal jeg være så nervøs for den flyturen? Jeg satte meg ned for å google litt flyskrekk terapi, men rotet meg istedet innpå ei side med bilder og info om brutale flyulykker! AHHHH! Og om ikke det er nok går min gamle bestemor rundt hær å er nervøs for hvor jeg skal tilbringe natten i Oslo. Hun har fått meg til å love å ikke teste uteliggerlivet, og sendt med penger til hotellrom. Så da blir det nok å finne et hotellrom når jeg kommer til Tigerstaden. Problemet er vel at en så vimsete mann som meg ikke kommer til å finne frem i en storby som Oslo. Jeg har jo vært dær nede et år i millitæret, men da hadde jeg jo alltid en 10-12 stk som kunne fortelle meg hvor vi skulle gå og hva vi skulle gjøre. Så dette blir nok en utfordring for en som faktisk klarer å rote seg bort i en liten by som Narvik!

Jeg har sittet en times tid nå for å finne ut om jeg kjenner noen i Oslo. Men de fleste jobber og gjør lekser, så det er ikke mange som er sugen på ølfestivalen som er der nede nå.
Men jeg skal i allefall prøve å komme meg dit på et vis, koste hva det koste vil.
Sist jeg dro på egenhånd i Oslo (med en god promille) havnet jeg nede i Grønland.
Der var de ikke særlig gjestfrie mot en glattbarbert militærmann som bare prøver å finne veien hjem. Jeg har aldri sprunget så lenge, og raskt i hele mitt liv!
Men nå er jo heldigvis skjegget og håret på plass, så da kan det vel ikke bli så skummelt.

I sted gikk jeg inn på siden blogglisten.no, en liste over de mest populære bloggene i landet. Og drømmen min har jo alltid vært å havne dær, men når jeg klikket inn på de 3 mest populære brast drømmen i grus. Ja det var som et skudd i hodet! Samtlige av de mest populære bloggene handler om livet til superdeilige puppedamer som skriver om mote og legger ut bilder av seg selv, med utrigninger helt ned til knærne. Jentene som leser bloggene er interesserte i mote-biten, og de kommenterer hvor fine klær de som blogger har. De guttene som følger bloggene, gjør det kun for en ting. De sitter å napper løken til bildene av disse super deilige modellene. Jeg er vel i en litt annen liga, min blogg handler om en skjeggete fyrs opplevelser. Og bildene er av en skjeggete mann uten utrigning.
Hvis det finnes noen gutter der ute som napper løken til mine bilder, skulle dere vært fengslet!

Da er det bare å si på gjensyn!
Forhåpentligvis kommer jeg helskinnet tilbake til Norge på Onsdag=)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar