Totalt antall sidevisninger

torsdag 23. juni 2011

Torsdag

Først i dag ønsker jeg å reklamere litt for den storslagne begivenheten som skal skje i helgen! Det er nemlig duket for årets Kjeldebotndager 2011!
Festhelgen dundres i gang med kafe og litt kultur på Fredag, også blir det fest med det velkjente Popkorn Band på Kaia Kafe på kvelden. Her får du livemusikk, masse morsomme folk, og en sinnsykt god stemning. Og alt dette for bare en hundrelapp! Lørdag finner du en mengde boder på skoleplassen, der du kan få kjøpt en masse ting du ikke har bruk for, også får du god grillmat og der blir det også en del musikalske innslag. Masse aktiviteter for de yngre, ansiktsmaling, du får besøke skogtussene i skogen og det blir et realt skyteshow med hagle. Ta det med ro, det er ikke en lokal gærning som løper rundt med hagle og skyter etter folk. Her snakker vi tre ganger verdensmester i leirdueskyting, Kenneth Aspestrand. Etter at messeområdet stenge og folk har fått vasket av seg ansiktsmaling og grillrester er det tid for at de voksne skal få more seg litt. Da spiller Trio Dalberg opp til fest på kaiområdet. Her koster det 200 å komme inn, men jeg kan garantere dere om at det er velbrukte 200 kroner.
Søndag er det bare å komme seg tidlig opp av senga, for da er det duket for Kjeldebotn Grand Prix. Olabilløp med en masse flotte premier!
Så blir det avslutting, premieutdeling og etter det er du så sliten at du bare siger ned i sofan og gleder deg til neste år!=) Legger med bilder fra et tidligere år slik at dere får et lite inblikk av hva som skjer.


Her er markedet hvor du kan kvitte deg med en masse penger du egentlig ikke har.


I år vil det bli en masse musikalske innslag på markedet.
På Kjeldebotndagene kan du komme som du er, hva du har på deg spiller ingen rolle! Alle er velkomne. En kar fra Ballangen som gjør litt penger på å selge halloween masker.


Så var det min hverdag!
Nå har jeg vært hjemme fra jobben i to dager på grunn av min ultraløse mage. Skal ikke gå mere inn på akkurat det. Sitter i Kjeldebotn hos min bestemor og får god pleie. Så i morgen er jeg nok pigg nok til å komme meg på jobb igjen. For imorgen kveld starter Kjeldebotn dagene, og da blir det fest. Og min mamma har alltid sagt, at hvis du er hjemme fra jobb og skole, må du også holde deg inne på kvelden. Derfor er jeg pent nødt til å dra på jobb imorgen for å kunne dra på fest imorgen kveld=) Jeg har ikke helt klart å ligge i ro disse to dagene, jeg blir fort rastløs og lei av å bare ligge på sofan.
Så jeg har brukt litt av tiden på å gjøre færdig Ola-bilen vi skal kjøre med på Søndagens Ola-bil løp i Kjeldebotn. Så jeg har bokstavelig talt sprunget mellom garasjen og doen..

Ellers har jeg prøvd å se litt rundt på andre populære blogger, og jeg hoppet innom Marius blogg: mariusblindwold.blogg.no. En skikkelig morsom blogg som får deg til å le hvis du har en trist dag. Jeg liker Kokke-konkuransene hans særdeles bra. Og så har han en masse videoer, og det tror jeg er nøkkelen til suksess. Jeg var også innom Bloggen til Karoline Berget fra Narvik, men der var det ikke mye interessant å lese. Men den er tydeligvis populær.

En hjemmeside jeg kom innom som jeg virkelig likte var Beards.org.
Her kan du lese alt du trenger å vite om skjegg, og om flere andre tullinger som bare bestemte seg for å la skjegget gro. Etter å ha lest igjennom en masse historier følte jeg meg plutselig ikke så unormal likevel.
Det er mange der ute i verden som bare bestemmer seg for å la skjegget gro! Leste om en fyr som var litt merkelig, han elsket å springe naken og la vinden blåse i skjegget. Og det beste han viste var når barn lekte med skjegget hans. Jeg tenker hvis jeg skulle løpt naken nedover gate 1 og etterpå latt en gjeng med barn leke med skjegget mitt. Nei, det ville nok slått feil ut. Men alle har vel sine ting. Jeg kan ikke si jeg har funnet noe særlig jeg elsker med skjegget mitt, bortsett fra det at jeg faktisk slipper å barbere det! Ellers er det nok bare i veien. Så jeg tror nok at når året med sparing er omme, vil det være en lettelse å få det bort.
Nå er det tid for å slappe av og samle krefter til morgendagen!


Så håper jeg at dere alle kommer til Kjeldebotn i helgen!


Vi sees!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar