Totalt antall sidevisninger

onsdag 15. juni 2011


På Vg.no idag kunne vi lese at vår alles kjære Mullah Krekar hyller den avdøde Al Quaida stjernen bin Laden. Dette i et intevju på en kjent propaganda kanal for Al Quaida. Der hyllet han gamlingen med gevær salutt og bønnehyl! Mullah sammenlikner bin Laden med de største herskerne i Islamistisk historie. Jeg kunne valgt å kalle dem sjoko Laden, marme Laden og aske Laden. Men jeg føler at disse vitsene begynner å bli ganske oppbrukt.




Jeg ønsker også å hylle bin Laden i dag! Dere tenker kanskje det har klikket for meg, som ønsker å hylle en slik grusom mann. Men jeg hyller han Ikke for hans fantastiske innsats som Al Quida leder, eller for alt grusomt han har gjort. Nei, rett og slett for hans fantastiske skjegg! For makan til skjegg er det ikke mange som har. Ta bare en titt på bilde nedenfor.


Se bare for en utstråling han har, dette skjegget oser det respekt av. Man kan si mye stygt om denne karen, men et langt og solid skjegg det har han. Når Mullah sammenlikner han med kjente muslimske helter, velger jeg å sammenligne han med de aller største skjeggheltene. Chuck Norris, Bud Spencer, og ikke minst Julenissen. På en måte kan han vel minne litt om Julenissens onde tvillingbror. Nissen bor i kalde strøk, mens Bin holdt seg i de varme. Nissen ga gaver til de snille barna, mens Bin sprengte i filler de han mente var slemme. Bildet er for øvrig tatt da han var gjest i det kjente barneprogrammet Sesam Stasjon. Han sprengte hele togstasjonene til himmels, og programmet måtte derfor taes av lufta.

Ha en fin kveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar