Totalt antall sidevisninger

mandag 27. juni 2011

Mandag igjen.





Da var Kjeldebotn dagene over for denne gang, og et helt år til neste bygdeklang.

Og vi sitter alle igjen med et stort smil om munnen,

3 fantastiske dager har det vært i grunnen!

Har opplevd skogtusser, olabilløp og fest.

Pyntet oss med lue og vest!

Spist grillmat, vafler og is,

Nå minner jeg litt om en julegris!

Vi har svingt oss til rytmer fra gitarer og sang,

og vi har drukket øl natta lang.

Jeg gleder meg allerede til neste år,

da stiller jeg med langt skjegg og hår!



Jeg valgte å starte dagens blogg med et lite selvkomponert dikt som oppsummerer Kjeldebotndagene 2011! I dag er det Mandag og en ny arbeidsuke har tatt form.

Jeg tenkte å fylle resten av innlegget med en del bilder fra mine opplevelser i sommer. Et bilde sier som sagt mere enn 1000 ord!







Kaptein Skjegg på hyttetur med jobben, sol,øl og grillmat!









Prøver å se skummel ut etter en dusj.






Arvingen ville være med på sykkeltur,da måtte vi lage sykkelsete.





En av mange herlige bålkvelder i fjæra, lastebilen min.







Kjøleskapet til Stian Hansen.



Flere bilder i morgen!

Hej!


























































2 kommentarer:

  1. Har du huska å notere ned helgas kommentar fra Kristian?
    "Æ e førbanna på dæ Ole Gunnar... før du e fan mæ fin me skjegg å!!!"
    (sånn ca mene æ å huske)

    :)

    SvarSlett
  2. haha, æ sku jo skrive det ned! men det glemte æ jo selvfølgelig. Æ skal få det med i mårra=)

    SvarSlett