Totalt antall sidevisninger

torsdag 2. juni 2011

Morgenstund er tull i grunn!


God morgen!

I dag stod jeg opp av senga 11.00, jeg var spent på responsen på konkuransen jeg hadde lagt ut i går. Og for å være ærlig trodde jeg folk kom til å stå i kø for å være den første til å vinne
"limited edition" blogg t-skjorte.





Men der tok jeg jo skrekkelig feil. Responsen har vært elendig, faktisk så ille at jeg nesten vurderte å legge meg igjen



Men det ville vært urettferdig for de som faktisk har sendt inn og ønsker å vinne!
Og siden bare to stykker har sendt inn svar, og bare en av dem igjen er følger av bloggen var
ikke avgjørelsen vanskelig!

Og vinneren er...


Erol Merkelignokgod! Gratulerer som eier av en ekslusiv blogg-tskjorte! Du vil bli kontaktet iløpet av neste uke for avlevering av premien.



Vi feirer deg med et høyt hipp,hipp HURRA!


Til alle dere som ikke vant denne gangen, kan jeg trøste dere med å si at det blir flere konkuranser senere. Så følg med, bli FØLGER av bloggen!=)

Da blir det mest sannsynlig ikke noen flere innlegg før Onsdag, siden jeg nå skal bevege meg ut av Norge. Men jeg ønsker dere alle en god helg, også krysser jeg fingrene for at det blir skikkelig drittvær i Narvik når jeg er borte!

På gjensyn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar